torsdag den 5. juli 2012

Ingerslev





Endelig blev det sommerferietid og efter en dejlig sommerferiefest og en afslappende lørdag, fejrede jeg ferien med endnu et besøg på Ingerslev med min dejlige og tykke (læs: gravide) veninde. Der var som altid mange fine ting at kigge på, men som tidligere skrevet har jeg ikke mange tomme pladser tilbage i lejligheden, så dagens tema var mådehold! Vi kiggede på fine ting til venindens kommende baby hos Frk. Højriis og købte da også lidt til vidunderet, der stadig ligger godt inde bag den flotte mave. En god markedsdag, som sluttede af med frokost på RarBar.
Der er bagagerumsmarked igen på Ingerslevs Boulevard d. 15. juli og d. 29. juli 2012.


Det er så beviset på dagens mådehold! KUN to køb og til den nette sum af 170 kr. for begge dele. Ret godt køb synes jeg selv, da Rørstrand fadet er set til en del mere andre steder. Elsker det fine mønster og kan lige forestille mig de lækre kyskager på det!

3 kommentarer:

  1. Hejsa :)
    Tak for linket - det var da super sødt af dig :) Håber din veninde bliver glad for bukserne :) Altså du siger bare til, hvis du er interesseret i flagranken, den er stadig ikke solgt.. De kommer nok på bloggen i løbet af nogle dage :) Og jeg havde altså også en flagranke hængende i vinduet inden jeg fik børn - men det er jo lige hvad man er til :) Må da hellere lige følge dig... Og sikke et fint fad du fik fingrene i... Så fed!
    Hilsen Jeanette / Frk. Høiriis

    SvarSlet
  2. Hmm er det ikke muligt at følge dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er det da måske ikke.. Hhm.. Prøver jeg lige at kigge på. Der er da et par stykker, der gør det, men måske er jeg kommet til at fjerne det fra bloggen. Det var ikke helt meningen :-)

      Slet