torsdag den 30. august 2012

Københavnertur med en gammel kending


 
Så er det snart weekend. Endelig! Det er tiltrængt med noget afslapning og lidt tid væk fra arbejdet. Jeg smutter til København denne weekend og jeg glæder mig! Jeg skal besøge min fantastiske veninde og hendes søde kæreste. Vi skal til stand up, shoppe (Line&Jo!), hygge, snakke, drikke rødvin, slappe af og så skal vi selvfølgelig også besøge mit absolutte yndlingssted Creative Space på Gl. Kongevej, hvor man kan male på keramik. Det er så skønt derinde og sidste gang vi var der, blev vi der i fire(!) timer. Der er hyggeligt, stemningen er god og afslappet, kakaoen er varm, betjeningen venlig og så er det så rart at sidde og snakke mens der males. 
Jeg har endnu ikke besluttet, hvad der skal produceres denne gang, men det bliver helt sikkert noget med den nye matte maling, de netop har introduceret!
 
Billederne er fra det sidste besøg hos Creative Space. Hvis du synes, billederne ser lidt sjove ud er det pga. den altid gode og funky HDR-effekt.
 
 



 
 



Den ene af mine skåle (uden HDR-effekt) efter brænding. Helt færdig og fin - jeg er ret tilfreds med resultatet. Den anden skål "Ude godt, hjemme bedst" bor nu hos bedsteveninden, da det var en indflyttergave lavet specielt til hende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar