onsdag den 29. august 2012

StineStregen

Elsker, elsker, elsker StineStregen. Har fulgt med i lang lang tid nu og hvor jeg dog nyder at følge med i hendes finurlige univers. Jeg tænker, at hendes enkle og sikre streg især har fanget mig pga. genkendeligheden i de historier, hun fortæller. Ja, jeg hedder jo selv Stine og et af mine kendetegn er efterhånden også blevet den evindelige knold højt på hovedet. Derudover kender jeg vist også til det med ikke liiige at have fundet mandEN endnu (men nu er der dog kommet sød læge på banen hos den anden Stine) og ellers er det vist bare de helt almindelige hverdagsting, der filosoferes over og det kender vi alle vel til. Det var lidt linklove fra en Stine til en anden.
Stine gør det godt og er anbefalelsesværdig! Tjek hendes facebook ud her og hendes blog her.  
 
 
Billedet er lånt her
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar